Lire ce texte en Français
Het was voor ons de eerste keer dat we via Goboony een camper huurde. Ver in het verleden hebben we een camper gehuurd bij een camperverhuurbedrijf. We zijn een week op stap geweest. Nederland, België, Duitsland, Nederland.
Hebben elke dag een andere camping bezocht en het was eenvoudig om de camper te plaatsen op een camping. Gelukkig hadden we die week het weer mee. Elke dag zon. We hopen dat iedereen positie zal zijn over Goboony, maar natuurlijk ook over Peter en Annemieke. Bedankt voor de geslaagde vakantie
Août 2017
Réaction de Peter En Annemieke
Jan en Karin bedankt voor jullie positieve recensie!Het was maar 1 week voor jullie,maar je ziet met een camper ben je zo weer op een andere plek.We zien jullie graag weer een volgende keer,
Groeten Peter en Annemieke