Profil de Sandrina

Sandrina
Réagit dans un délai de deux heures

Déjà loué 6 fois

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Numéro de téléphone vérifié

Bonjour, je suis Sandrina !

Kruiningen, Pays-Bas – Membre depuis mars 2025

Parce que nous aimons voyager avec notre camping-car, nous avons acheté ce magnifique véhicule. Mais pour éviter de rester à l'arrêt, nous souhaitons que d'autres prennent la route avec.

3 Avis

Johan Johan

Lire ce texte en Français

De camper voldeed aan alle verwachtingen. Is compleet ingericht en perfect onderhouden. Sandrina is erg behulpzaam en correct. We hebben de camper in Nederland gebruikt. Zeker voor herhaling vatbaar. Johan & Marjan Juin 2026
Réaction de Sandrina Beste Johan & Marjan, Bedankt voor jullie woorden. Het contact met jullie als huurder hebben we als prettig ervaren. Ook werd de camper netjes terug gebracht conform de afspraken. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Sandrina
Carmen Carmen

Lire ce texte en Français

We hebben deze camper van Sandrina gehuurd en dat is ons uitstekend bevallen. Het contact met Sandrina was prettig en duidelijk, zowel vooraf als bij het inleveren van de camper. Alles was goed geregeld en de camper was netjes, compleet en heel fijn om mee op pad te gaan. Voor ons was het de eerste keer met een camper op reis en dat is dankzij Sandrina een hele fijne ervaring geworden. We hebben enorm genoten en zouden deze camper zeker aanbevelen! Août 2025
Réaction de Sandrina Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en graag tot ziens. Vriendelijke groet, Sandrina
Leonard Leonard

Lire ce texte en Français

Fantastisch ervaring met deze camper. Is van zoveel gemakken voorzien dat het heerlijk camperen is op diverse plaatsen. Of je nu ergens 1 nacht blijft of meerdere. Wij hebben het 11 dagen lang enorm naar ons zin gehad. Ook het contact met de verhuurder liep vloeiend en als we vragen hadden kregen we daar vlot antwoord op. Bedankt Familie van Koeveringe! Juillet 2025
Réaction de Sandrina Bedankt voor het vertrouwen. We hebben de verhuur prettig ervaren. Graag tot ziens