Profil de Vernon

Vernon
Réagit dans un délai de quelques heures

Déjà loué 15 fois

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Numéro de téléphone vérifié

Compte Google vérifié

Bonjour, je suis Vernon !

Rotterdam, Pays-Bas – Membre depuis juin 2025

8 Avis

Jan Jan

Lire ce texte en Français

super fijne camper, mooi ingericht. Heel fijn rijdende wagen van een zeer sympatieke eigenaar. Van alle gemakken voorzien. Als je een beetje van puzzelen houdt kun je er alles mee doen. Juin 2026
Danielle Danielle

Lire ce texte en Français

Wat een leuke ervaring in dit Ventje! Ik was erg nieuwsgierig naar het concept en hoe het in de praktijk zou bevallen. En dat beviel goed. Alles is multifunctioneel en over nagedacht. Vooral het bankstel buiten is helemaal geweldig. Ik heb weer wat ideeën opgedaan voor onze toekomstige camper! Mai 2026
Marinda Marinda

Lire ce texte en Français

Hele fijne camper! Het concept is prachtig en werkt. De bus rijdt goed en is onderhouden. Het contact met Vernon was ook duidelijk en snel. Al met al een heerlijke vakantie gehad met dit Ventje Mai 2026
Sandra Sandra

Lire ce texte en Français

Wij hebben een erg goede ervaring met het Ventje van Vernon gehad. De camper is comfortabel, rijdt fijn, je hebt goed zicht en is van alle gemakken voorzien. Wij zijn er gemakkelijk mee over de Simplon pas gegaan. Vernon heeft alles heel goed uitgelegd en wij konden zelfverzekerd en goed geïnformeerd aan onze reis beginnen. Vernon was flexibel in de ophaal- en terugbreng tijd, zo vonden we een tijdstip dat ons beiden paste. De camper was schoon en rook fris, ik raad dit Ventje echt aan! Avril 2026
Yolanda Yolanda

Lire ce texte en Français

Wat een geweldige buscamper! We zijn verliefd op dit Ventje ❤️ Van alle gemakken voorzien, ideale indeling en ontzettend gezellig. En ook bij winterse temperaturen heel comfortabel dankzij de snelle verwarming. Dank Vernon voor dit mooie Kerst-avontuur! Janvier 2026
Eveline Eveline

Lire ce texte en Français

Samen met onze 2 meiden zijn we in de herfstvakantie 3 nachten op pad geweest met dit complete Ventje. We hebben er echt van genoten, heerlijk knus in het Ventje met echt herfstweer. De vriendelijke eigenaar Vernon heeft ons uitgebreid alles uitgelegd voor we vertrokken. Octobre 2025
Franka Franka

Lire ce texte en Français

Ik ben bijna 3 weken met dit 'Ventje' op reis geweest. Hij was mijn thuis op wielen en heeft mij veilig helemaal tot aan het zuidelijkste deel van Kroatie gebracht en weer terug. Op elke camping zag ik hem met trots tussen de grote campers staan en was ik blij dat hij even van mij was. Hij is werkelijk van alle gemakken voorzien. Hij heeft meer dan genoeg bergruimte, het bed sliep heerlijk. De keuken is echt compleet. De sfeerverlichting gaf me elke avond een heerlijk knus gevoel als ik nog even buien zat of alvast mijn bed had opgemaakt en nog een filmlpje keek op mijn laptop. Door het handige zonnepaneel heb ik nergens extra stroom hoeven te gebruiken. De batterij was altijd voldoende opgeladen, voor licht en opladers. Het contact met Vernon liep heel soepel. Bij het ophalen nam hij ruim de tijd om ales te laten zien en uitleggen. En toen ik 'Ventje' weer thuis bracht was hij erg geïnteresseerd in al mijn verhalen en ervaringen. Kortom het was voor mij een fantastische ervaring en een bijzonder avontuur, mede dankzij dit 'Ventje'. Octobre 2025
I. I.

Lire ce texte en Français

Wat een fijne camperbus en wat een leuke, vriendelijke eigenaar! We hebben in een paar dagen 3 campings bezocht en stonden telkens in minder dan 5 minuten helemaal geïnstalleerd – stoeltjes in het gras en genieten maar. De bus is van alle gemakken voorzien, rijdt heerlijk en het automatische schakelen maakt het extra relaxed. Vernon nam alle tijd om alles goed uit te leggen en het contact was prettig. Voor ons was dit de eerste camperervaring, en meteen een schot in de roos. We zijn nu al fan – dit gaan we zeker vaker doen! Juin 2025