Profil de Peter

Peter
Réagit dans un délai de deux heures

Déjà loué 4 fois

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Numéro de téléphone vérifié

Compte Google vérifié

Bonjour, je suis Peter !

Papendrecht , Pays-Bas – Membre depuis octobre 2025

Nous sommes Peter et Patricia,
Amoureux de liberté, de soleil et de douceur de vivre, nous adorons parcourir la France et l'Espagne en camping-car, à la recherche de villages pittoresques, de plages ensoleillées et de villes animées et pleines de caractère. Notre camping-car est étonnamment spacieux : montez à bord, prenez la route et vous vous sentirez instantanément en vacances. Un endroit tendance et confortable où calme et aventure se marient. Tout le nécessaire est à portée de main, pour des souvenirs inoubliables et une liberté absolue sur roues.

3 Avis

Els Els

Lire ce texte en Français

Wat hebben wij genoten van deze camper! Vanaf het eerste contact tot aan het inleveren van de camper was alles uitstekend geregeld. De communicatie met de verhuurders was bijzonder prettig: vriendelijk, snel, flexibel en bereid om mee te denken. Daardoor begon de vakantie al met een goed gevoel. De camper zelf was van alle gemakken voorzien. Werkelijk alles wat je nodig hebt is aanwezig, en zelfs meer dan dat. Je merkt aan alles dat er met zorg en aandacht aan is gedacht. Van de praktische benodigdheden tot de gezellige details, zoals de kaarsjes op tafel voor een sfeervolle avond – het maakte het echt af. Het was een feest om met deze camper op pad te gaan. Alles functioneerde goed, de camper was schoon en comfortabel, en we voelden ons direct thuis. Ook de afhandeling achteraf verliep soepel en prettig. Kortom: een geweldige ervaring en absoluut een aanrader voor iedereen die zorgeloos met een camper op vakantie wil gaan. Wij zouden deze camper zonder enige twijfel opnieuw huren! Juin 2026
Laura Laura

Lire ce texte en Français

Voor het eerst, 3 nachtjes, met een camper op pad, met ons gezin van vier. Camper is leuk en sfeervol opgeknapt. Toiletje wel verouderd. Maar verder helemaal voorzien van alle benodigdheden om op pad te kunnen, was goed compleet. Tafel/stoelen/ inventaris etc was allemaal erg netjes Fijn en goed contact met de eigenaren. Mai 2026
Evelyne Evelyne

Lire ce texte en Français

Peter is heel vriendelijk en relaxed. We hebben een leuk tripje gemaakt naar Noord Holland. Het weer zat niet zo mee, maar de camper is vanbinnen heel knus. We hebben ervan genoten! Octobre 2025