Profil de Matthijs

Matthijs
Réagit dans un délai de deux heures

Déjà loué 5 fois

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Numéro de téléphone vérifié

Bonjour, je suis Matthijs !

Odijk, Pays-Bas – Membre depuis avril 2026

Bonjour, nous sommes Matthijs et Baukje et fiers propriétaires de Gijs.

En 2019, nous avons pris une courte année sabbatique et avons voyagé pendant huit semaines à travers l'Europe de l'Est et les Balkans en camping-car avec nos enfants (alors âgés de 7 et 10 ans) et Bob (notre ancien compagnon de voyage en camping-car ;-) ). Cet été-là, nous sommes devenus accros aux voyages en camping-car !

Nous avons échangé Bob contre Gijs car nous souhaitions un lit superposé pour les enfants (qui ont maintenant 14 et 16 ans), afin que chacun ait son propre espace. De plus, Gijs est plus pratique et maniable. Ces dernières années, nous avons beaucoup voyagé en Europe avec Gijs (France, Italie, Autriche, Angleterre, Suède, Allemagne). Nous aimerions partager cette sensation de liberté et la découverte d'un environnement différent et magnifique chaque jour.
Gijs commence à prendre de l'âge (construite en 2002), mais elle est mécaniquement très fiable et encore jeune (seulement 90 000 km).
Gijs a vraiment hâte ! Vous emmènera-t-il avec lui dans cette aventure ?

3 Avis

Lianne Lianne

Lire ce texte en Français

Duidelijke en snelle communicatie met Matthijs. Doordat onze andere boeking last minute geannuleerd werd, waren wij met spoed op zoek naar een andere camper voor een weekend weg in Nederland, camper Gijs hielp ons uit de brand. We hebben genoten van alle gemakken van Gijs, het fijne bed en de fijne ruimte. Je hoeft echt alleen je eigen kleding mee te nemen en beddengoed, de rest is alles aanwezig. Matthijs geeft een duidelijke uitleg en is vriendelijk in de omgang, er lag zelfs wat lekkers voor ons klaar. Gijs rijdt prettig en heeft voor een fantastisch weekend gezorgd, zelfs de warmte kon hij goed trotseren. Matthijs en Gijs bedankt, als het kan graag tot een volgende keer! Juin 2026
Willem-Jan Willem-Jan

Lire ce texte en Français

Korte samenvatting: Top camper, niks te klagen, erg goede ervaring met de huur. Communicatie was prima. Flexibele houding mbt tijdstip ophalen / brengen was fijn. Aardige verhuurder, leuke gesprekken. Persoonlijke highlights van de camper: - ruim tweepersoonsbed aan de voorkant van de camper dat perfect verduisterd kan worden met zowel een plisse gordijn als hanggordijn - overal raampjes die open kunnen - toilet (makkelijk te legen) - (relatief grote) ruimte achterin die zowel als ruime opbergruimte, als bed gebruikt kan worden - koelkast die op zowel gas als elektriciteit kan functioneren - allerlei handige gebruiksvoorwerpen aanwezig (tapijt voor de camper, stoelen, pannen, et cetera) Juin 2026
Roel Roel

Lire ce texte en Français

We hebben genoten van onze trip met Gijs! Gijs rijdt als een zonnetje en is van alle gemakken voorzien. Matthijs nam de tijd om ons uit te leggen hoe Gijs werkte en waar wat we op moesten letten. We kijken terug op een hele leuke en ontspannen trip en zouden Gijs zo opnieuw huren! Dank Matthijs en Gijs! Mai 2026