Profil de Birol

Birol

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Bonjour, je suis Birol !

Almelo, Pays-Bas – Membre depuis janvier 2023

8 Avis

Monique Monique

Lire ce texte en Français

Fijne camper, met alles erop en eraan. Hij rijdt heel goed! Het contact met Birol was snel en prettig. Hij reageerde bijna altijd meteen op een vraag. Août 2022
Michel Michel

Lire ce texte en Français

Wij zijn met onze twee dochters op pad geweest met de camper naar Denenmarken. Ondanks dat de camper iets wat gedateerd was, zat er alles in, zelfs een oven om broodjes af te bakken. Wij hebben goede instructie gehad van de eigenaar, en zelfs toen ik onderweg nog wat vragen had, namen zij gelijk de telefoon op. Al met al waren wij zeer te vrede met deze camper. Juin 2022
Marleen Marleen

Lire ce texte en Français

Super vriendelijke verhuurder en nette camper. Mai 2022
Inge Inge

Lire ce texte en Français

Een prima communicatie, Birol reageert vlot op vragen en opmerkingen. Vriendelijk, duidelijk in afspraken. Camper is prima, wij hebben genoten! Mai 2022
Antoinette Antoinette

Lire ce texte en Français

Het was een heerlijke vakantie. Even wennen met een camper rijden, maar al snel is dat normaal geworden. Niet luxe maar je hebt alles wat je nodig moet hebben. Rijdt goed en je hebt tijdens pauzes onderweg gelijk alles bij de hand. Birol is ook een fijne vent die snel reageert en prettig in contact is. Een aanrader om van hem te huren. Mai 2022
Jet Jet

Lire ce texte en Français

Wij zijn met 3 vriendinnen ,met de Camper van Birol een paar dagen naar Zeeland geweest! De communicatie met Birol was erg vriendelijk en prettig! De Camper was perfect, een aanrader! Septembre 2021
Outjer Outjer

Lire ce texte en Français

Top vakantie gehad dankzij de camper van Birol! Alles werkte en het contact met Birol was ook fijn! Septembre 2021
Ruud Ruud

Lire ce texte en Français

Dit was de eerste keer dat wij met een camper op vakantie zijn geweest. Het is ons goed bevallen, het is een prima camper en rijdt voortreffelijk. Het is voor de wat "oudere" mensen lastiger om uit de bovenste slaapplaatsen te klimmen. Verder hebben wij er prima geslapen. Août 2021