Profil de Lizanne

Lizanne
Réagit dans un délai de quelques heures

Déjà loué 6 fois

Confiance


Adresse e-mail vérifiée

Interviewé par téléphone par l'équipe de Goboony

Numéro de téléphone vérifié

Bonjour, je suis Lizanne !

Oldekerk, Pays-Bas – Membre depuis mars 2026

Nous sommes une famille qui apprécie pleinement la vie en camping-car depuis des années. Pour nous, c'est synonyme de liberté, de moments partagés et d'évasion loin du tumulte du quotidien.

Notre façon préférée de voyager ? Partir, tout simplement. Sans itinéraire précis, mais avec la liberté de découvrir en chemin. Que ce soit la montagne, la côte ou un coin de paradis près de chez nous, c’est précisément cette diversité qui rend le voyage si spécial.

Ce qui compte pour nous, c'est que d'autres puissent vivre la même expérience. C'est pourquoi nous veillons à ce que notre camping-car soit entièrement équipé, propre et prêt à partir. Ainsi, il ne vous reste plus qu'à monter à bord et à profiter.

Avez-vous des questions ou est-ce votre premier voyage en camping-car ? Nous serons ravis de vous aider à l’organiser.

2 Avis

Jeroen Jeroen

Lire ce texte en Français

Het is een grote en compleet ingerichte camper. Wij hebben een rondrit gemaakt door Zweden en Noorwegen en hadden alles aan boort wat we nodig hadden. Ook de communicatie met Lizanne en haar man verliep heel soepel, ook als we tijdens de reis vragen hadden. Juin 2026
Réaction de Lizanne Dank je wel voor deze mooie review, Jeroen! Wat gaaf dat onze camper onderdeel mocht zijn van jullie avontuur door Zweden en Noorwegen. 🌲🚐 Fijn om te horen dat het jullie onderweg aan niets ontbrak. Bedankt voor het vertrouwen én voor het delen van deze mooie foto. Wie weet tot een volgend avontuur! 🤗
Bianca Bianca

Lire ce texte en Français

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met ons gezin in deze mooie camper. Alles was schoon, netjes en compleet. Comfortabel rijden en prima bedden. Omdat het onze eerste ervaring was met een camper mochten we deze van tevoren even komen bekijken en bij vertrek kregen we een uitgebreide handleiding en checklist mee. Al met al een hele fijne ervaring! Mai 2026
Réaction de Lizanne Wat ontzettend fijn om te lezen, dank jullie wel voor deze mooie review! Voor jullie was het de eerste camperervaring en voor ons de eerste verhuurervaring, dus extra leuk dat het van beide kanten zo goed is bevallen. Jullie waren hele fijne huurders. Wellicht tot een volgende keer!