Pauline Pauline
Beata est très accueillante et très arrangeante ! Son van est authentique : il n’est pas parfait mais très fonctionnel. Nous avons passé une très bonne semaine avec pour découvrir les highlands écossais. C’est une première expérience pour nous qui nous a donné envie de recommencer. Allez-y les yeux fermés, Beata est disponible et à l’écoute à tout moment durant le voyage ! Merci ! Pauline et Thomas Juin 2026
Réaction de Beata Thank you so much, Pauline and Thomas, for your lovely review! It was a real pleasure meeting you both. I’m so happy your first campervan adventure in Scotland was such a great experience and that you enjoyed exploring the Highlands. Thank you for appreciating the character of the van and for your kind words about my support throughout your trip. I hope to welcome you back for another Scottish adventure in the future. Safe travels! 🚐🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿😊