Markus Markus

Ce texte a été traduit automatiquement par Google Translate. Voir l'original

Un camping-car très sympa avec un propriétaire très sympa ! Nous sommes allés en Normandie pendant une semaine et avons vraiment adoré cette magnifique voiture. L'équipement est parfait ; il suffit de faire sa valise et c'est parti ! Ah ! On était bien contents d'avoir une couette en duvet. Il faisait quand même assez froid la nuit. Et puis, le chauffage fonctionne parfaitement. Mai 2026
Réaction de Richard Dank jullie wel voor deze mooie woorden Markus! 😊 Superleuk om te horen dat jullie zo genoten hebben van de trip naar Normandië en van de buscamper. Fijn ook dat alles qua uitrusting goed bevallen is. En ja… die koude nachten horen soms een beetje bij het avontuur 😉 Gelukkig heeft de verwarming jullie goed warm gehouden. Jullie waren topgasten en jullie zijn van harte welkom voor een volgende roadtrip! Ps @verhuurders Dit zijn de huurders die je graag wilt hebben; communicatief, betrouwbaar, netjes, attent én prettig in de omgang,