Nicole Nicole

Lire ce texte en Français

De camper van Kimberley en Remco is een heerlijk huisje op wielen! Door het offgrid systeem heb ik gedurende de hele reis (bijna 2 weken) geen gebruik hoeven maken van walstroom. Door het compacte formaat van de bus kun je prima in een normaal parkeervak, wat ideaal is voor een bezoek aan bv een stad of de supermarkt. Kortom, ik kan ‘Bertje’ van harte aanbevelen! Juin 2026