Réaction de "Ilse
Hey Ton , dat zijn zeer mooie woorden Ton en Mario . Dank-jullie-wel . Wij hadden eveneens een heel fijn gevoel bij jullie .
Wij hebben de camper als zeer fijn ervaren.
Alles zat er in wat je nodig hebt voor een fijne reis zoals wij hebben gehad.
We zijn 3 weken met deze camper naar Schotland geweest.
Het formaat van de camper is voor de Schotse en Engelse wegen zeer aan te raden.
Ilse en Dominique zijn zeer aardige mensen waar we vanaf het begin heel goed contact mee hebben gehad.
Geen enkele vraag was te veel.
Ton en Mario