Femke Femke

Lire ce texte en Français

Dit was onze eerste camper ervaring en mede dankzij Andre en zijn camper was het een geslaagde vakantie. Van te voren nam André de tijd om alles rustig uit te leggen en te laten zien. De camper zag er heel erg schoon en netjes uit. Waardoor we na het inruimen van onze spullen al bij het wegrijden een vakantiegevoel hadden. De camper was ruim zat voor ons tweeën. We hadden geen vast plan en hebben uiteindelijk twee weken getoerd door Frankrijk en dan voornamelijk langs de kust, met heerlijk weer. Met name het gevoel van vrijheid en het gemak sprak ons erg aan. Als er iets was konden we makkelijk contact opnemen met Andre. Het was gelukkig niet nodig maar gaf een prettig gevoel. Bij terugkomst hebben we procedure van Goboony weer netjes doorlopen en afgerond. Dank je wel Andre voor jouw bijdrage aan onze vakantie! Groetjes, Caspar en Femke Juin 2026