Hub Hub

Lire ce texte en Français

Wij hebben een leuke vakantie met jullie camper gehad in de Ardennen en Luxemburg, ondanks het extreem warme weer, 13.06 tot 27.06.26 Het is effe wennen aan de ruimte binnen, maar als je alles efficiënt gebruikt is het goed te doen. Qua temperatuur is ook zonder airco oke, s'avonds alles open zetten en met horren voor ramen en luiken heb je geen last van muggen, en daalt binnentemperatuur prima. Het is een fijne camper om mee te rijden. Groetjes Hub en Ria. Juin 2026