Sandra Sandra

Lire ce texte en Français

De overdracht verliep heel soepel. Wout is super relaxed en informatief. Duidelijke handleiding van alles kregen we mee. De dus was echt top. Genoeg bergruimte, veel bewegingsruimte. Hij rijdt ook heel fijn. Omdat we nog wat frisse avonden hadden hebben we een paar keer de vloerverwarming aan gehad, dat was echt top! Ook hebben we op een regenachtige avond gebruik gemaakt van de thuisbioscoop, superleuk! Wij zijn met de bus naar het Zwarte Woud geweest, in totaal drie weken weg. We hebben onderweg 1x pech gehad. Dat is verholpen bij een garage. Ook daar was Wout heel relaxed en behulpzaam. Gewoon een fijne verhuurder! Met een jsloersmakend fijne camper😊 Juin 2026