Mariëlle Mariëlle

Lire ce texte en Français

⭐⭐⭐⭐⭐ Wij hebben enorm genoten van onze vakantie met de camper van Jan. De camper rijdt prettig, is netjes onderhouden en van alle gemakken voorzien. Wij reisden met twee volwassenen en een baby van 7 maanden en hadden meer dan genoeg comfort en ruimte. Wat we vooral waardeerden, zijn de fijne stoelen met voetenbankjes waarmee je heerlijk voor de camper kunt ontspannen of gezellig buiten kunt eten. Zelfs aan de kleine is gedacht, want er is ook een kinderstoel aanwezig. Daarnaast verdient Jan zelf een groot compliment. Hij is ontzettend vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Helaas hebben wij tijdens de huurperiode schade gereden aan de camper. Uiteraard raden we niemand aan om dat mee te maken, maar de manier waarop Jan hiermee omging was bijzonder prettig en begripvol. Dat gaf veel vertrouwen en nam een hoop stress weg. Kortom: een topcamper van een topverhuurder. Wij zouden de camper van Jan zonder twijfel opnieuw huren en kunnen hem van harte aanbevelen! 🚐☀️😊 Juin 2026