Family Mercedes Rimor 6berth/6belt Motorhome Hire – 6 couchettes Mercedes-Benz Rimor

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Catégorie Famille
Carburant Diesel
Nombre de couchages 6 couchages
Emplacements sécurisées 6 Sièges sécurisés

Marta
Rencontrez le propriétaire, Marta
Propriétaire depuis mai 2021
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4.6/5 sur la base de 9 expériences
Déjà loué 78 fois
Réagit dans un délai d'une heure

Description

Ce texte a été traduit automatiquement par Google Translate. Voir l'original

Salut, je suis Marta. Je souhaite proposer à la location mon camping-car boite automatique 6 vitesses, ceinture 6 places / 5 places. Je sais par expérience à quel point il peut être compliqué de faire sa valise pour un voyage en camping-car. Afin de ne rien oublier de ce dont vous avez besoin, dans mon camping-car, vous trouverez tout ce dont vous avez besoin pour voyager. Il comprend, entre autres :
- un ensemble de linge de lit et de...

Le camping-car

Mercedes-Benz
Capucine
Automatique
Permis B
Isofix: 0
Année de construction 2001
Longueur et hauteur du camping-car 720 cm x 320 cm

Équipements

Confort à bord

  • Auvent
  • Banc en L
  • Banc latéral
  • Bouteille de gaz
  • Camping d'hiver
  • Camping sauvage
  • Chauffage
  • Coffre-fort
  • Congélateur
  • Douche
  • Douche extérieure
  • Eau chaude
  • Équipement cuisine
  • Four
  • Garage
  • Gazinière
  • Lit et draps
  • Panneau solaire
  • Porte-vélos
  • Récepteur TV
  • Réfrigérateur
  • Salon climatisé
  • Serviettes incluses
  • Set de camping (chaises + table)
  • Sièges rotatifs
  • Toilettes
  • TV

Pendant la conduite

  • Aide au stationnement
  • Airbags
  • Bluetooth
  • Caméra de recul
  • Chaines à neige
  • Climatisation pendant la conduite
  • Crochet de remorque
  • Direction assistée
  • Entrée audio
  • Galerie de toit
  • Isofix
  • Navigation
  • Pneus hiver
  • Radio
  • Régulateur de vitesse

Règles d'utilisation

  • Fumeurs autorisés : Non
  • Animaux domestiques autorisés : Oui
  • Autorisé à l'étranger : Oui
  • Sports d'hiver autorisés : Sur consultation
  • Festivals autorisés : Non
  • Montagnes autorisées : Non
  • Âge minimum : 25 ans

Notre camping-car est notre fierté et notre joie, s'il vous plaît amusez-vous mais traitez notre maison avec respect et rendez-la propre et dans le même état que vous l'avez trouvée.

Les eaux usées doivent être entièrement vidangées avant le retour. Tous les déchets de toilette doivent être jetés et le sac de transport doit être soigneusement nettoyé avant le retour. Véhicule à restituer avec au moins la même quantité de carburant fournie.
Des frais s'appliqueront pour ceux qui ne nettoient pas leurs déchets.

Des frais seront facturés si les règles ne sont pas respectées
Le véhicule doit être restitué avant 11h. Tout spectacle tardif sera facturé 35 £ par heure.
Carburant, coût du carburant plus 25 £
Toilette propre vide 50 £
Teinture pour matelas 200 £
Preuve de tabagisme - nous facturerons jusqu'à 250 £ (veuillez ne pas fumer)
Articles manquants/casses £ Coût de l'article

N'oubliez pas de payer les frais de traversée de Dartford, LEZ/ULEZ, les frais de congestion, etc. Des frais d'administration peuvent s'appliquer en plus des frais s'ils doivent être payés par l'entreprise.

Permis de conduire complet requis. Doit être titulaire du permis complet depuis au moins 2 ans
L'assurance couvre 1 conducteur nommé. D'autres pilotes peuvent être ajoutés
Les conducteurs doivent avoir plus de 25 ans et moins de 79 ans
Les locataires sont tenus de remplir un formulaire de contrat de location
Les locataires sont tenus de fournir un code d'accès au système de vérification de licence DVLA
Le permis de conduire doit être présenté le jour de la location
Nous avons besoin d'une copie de votre permis de conduire et de deux autres preuves d'identité avec votre adresse actuelle qui correspond à votre permis de conduire, c'est-à-dire un relevé bancaire, une facture de services publics, etc. (les chiffres peuvent être couverts)

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Assurances

  • Assurance camping-car : Inclus
  • Franchise & caution : 1 000,00 £
  • Assistance dépannage : Assurance internationale

Réduisez votre caution et franchise à 150,00 euros en sélectionnant l'option Voyager Sans Souci lors de la confirmation de votre réservation.


Tarifs

  • Nombre de km gratuits par semaine Illimité
  • Frais de nettoyage 67,00 £
Économisez sur les longues durées
Réservations de plus de 3 semaines8%
Réservations de plus de 4 semaines10%

Annulation


Disponibilité

  • Disponible à partir de : 15h00
  • À retourner à : 11h00
  • Au minimum 3 jours
L'agenda de ce camping-car a été actualisé récemment

9 Avis

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Our group of 4 + a dog (Two couples and Maia!) absolutely loved our trip in Marta's campervan. We named it Bridget four our time travelling (The reason why escapes me now!) It was really comfy with enough space for us, very well equipped, a great drive and easy to get used to - we couldn't have asked for a better home for the week Marta was also a top notch host - great communication and advise, she has been a real pleasure to deal with Our North 500 trip will never be forgotten, and it was made all the better with our choice of campervan - would recommend to anyone! Janvier 2024

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We hired the motorhome from Marta. Marta is a lovely lady and very knowledgeable, she showed us how everything worked and give us plenty of tips for our trip round Scotland. We we're given a lovely hamper. The motorhome, had everything you need for a fantastic holiday. The bed was so comfortable, we had some of the best nights sleep ever. This was the first time we had used a motorhome, but will definitely not be our last. Next time we do Scotland, we will definitely hire this motorhome from Marta. Highly recommended. Octobre 2023

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*** DO NOT RECOMMEND*** This was to be our first experience going on a motorhome holiday. My wife, 2 children, myself and Labrador decided to hire this motorhome based on the reviews. On meeting the owner she explained how everything worked and chatted a lot about the cost of repairs needed and how expensive they were going to be. She pointed out a damaged tail light due to an accident with the previous hire and also showed us lots of surface scratches to the paint work. We took pictures of all the damage around the van thinking that would be enough to cover us. General driving experience was disappointing as it was an older van with heavy steering over longer journeys. The automatic jumped out of gear twice, leading me to quickly switch to manual on a motorway, which can be a shock on a busy road. The fridge door was broken on pick up and the owner got us to send pictures so she could get a quote to fix it and made a point of telling us what the cost to fix it was. The back window had a leak when it rained which left the sleeping area at the back completely soaked where my son and I had to sleep. We told the owner this on return but she not appear to be interested and just said ‘The seal needs replaced.’ I am also not sure why all the previous scratches not been fixed. The few scratches we have been accused of cost us £150. I completely disagree with this assessment, and the price to fix. We were extremely careful with the motorhome as it was our first time and we kept to motorways and parked away from other cars and vans at services. We did not cause any damage to this vehicle I was also disappointed that even post hire, we were accused to have broken levelling ramps, this is not true as we did not even use them as all our pitches were level. Goboony was no use in helping either, they didn’t seem to be bothered to deal with it and just sided with the owner as the pictures where hard to prove one scratch from another, they just closed the case. No appeal, no review, nothing. Would not use again. I do not recommend this van and will avoid using Goboony, poor customer experience ,all round. Be very careful If you do book take lots of pictures, video even of both inside and outside and check everything works. Septembre 2023
Réaction de Marta It seems unfair to blame everyone and everything for the fact that you have to pay for the scratches that have been made. Allow me to explain how Goboony works. When picking up the camper, we must fill out a form specifying all damages inside and outside the motorhome. Subsequently, we need to take photos of them and the entire camper. Both parties keep records to ensure that we can identify any differences upon return if necessary. On the day of return, we continue the inspection of the motorhome. If I find something, I always check the photos first to ensure it's something new. And this time, it was indeed the case. You scratched the passenger door, side door, and the wall. There was a previous dent on the wall, so I didn't charge for this repair. A complaint is then sent to Goboony, including photos and an invoice for the repair. If you reject your claim, I must send photos confirming the condition of the camper on the day of pickup. It takes a lot of effort to ensure I'm covered. Therefore, please don't blame Goboony; they are always fair. They carefully review the evidence to ensure they are on the right side. If they are uncertain about the scratches, they try to negotiate between the renter and the owner. Yes, unfortunately, we have scratches and dents on the rear bumper, and the passenger-side wall has been scratched. Unfortunately, we didn't have enough time between rentals to fix them. I always try to keep the motorhome in great condition to the best of my ability. You mentioned the problem with the gears. We had it checked in the garage, and everything seems fine. Nobody complained. It's a large van, and it can be demanding to drive and park, but it is in great condition for its age and is very reliable. The fridge worked fine, but the door lock was broken. We need to replace the doors. I was asked to take a picture of the door to ensure I ordered the right one without damaging them. Yes, I mentioned the cost of replacing them because I was shocked at how much it costs. As for the leaky window, I'm very sorry, but I don't remember you mentioning it during the trip or on the day you returned. I check all my messages, and there was nothing. It seems like you're bringing up all these issues now that I mentioned the scratches. Everything was fine before, and you had a great holiday! There was no fee charged for the ramps, but you didn't mention them either. Yes, I always ask renters to take as many photos and videos as possible. Trust me, it's not my intention to blame you for something you didn't do. I don't think I deserve this negative opinion." These adjustments should help improve the clarity and flow of your message. If you have any further questions or need more assistance, please feel free to ask.

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Everything was prefect. We had small niggles which we went through with the lovely Martha. All went smoothly and we had a wonderful trip. We only wild camped once, but everything was straight forward. Septembre 2023

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Was a great trip , Marta was very friendly and helped with any questions! The campervan was brilliant ! Octobre 2022

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Great motor home had all utilities you could need, Marta gave a lovely welcome pack. With a few essentials to get us going on our trip. Any questions she was available straight away. Sat nav on motor home was brilliant. Inside was very spacious and well planned out. Would use again Septembre 2022

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Wat een geweldige beleving! De camper is helemaal compleet, met alles erop en eraan. Super schoon en een genot om mee te hebben op vakantie. Ook de verhuurster Marta was geweldig. Erg behulpzaam, aardig en het contact voor en tijdens de reis was fijn. Met deze fijne ervaring kunnen we het iedereen aanraden! Août 2022

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We hebben heerlijk genoten van Schotland, maar ook zeker van de Camper die we hebben gehuurd. We kunnen dit dan ook zeker aanraden. Marta de verhuurder was zeer behulpzaam en vriendelijk. Is ons zelfs op komen halen en wegbrengen op het station in Gleneagels. De camper is van alle gemakken voorzien. De gebruiksvoorwerpen in de camper zijn van goed materiaal, zoals borden, pannen, oven, koelkast etc... . Maar ook de luifel en buiten stoelen en tafel is van top materiaal. Als je dan van plan bent om te reizen met een camper door Schotland met je gezin of gewoon met z'n tweeën, dan is de Motorhome van Marta een uitstekende keuze. De communicatie en betalingen lopen via Goboony. Ook dit verloopt zeer soepel en hebben we daar geen enkele minpunten over op te merken. Groeten van de familie van Velzen. Août 2022

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It has been the greatest joy to rent this outstanding motorhome from Marta and her husband. Thank you! Juillet 2022